Servicii

Servicii de asistentă tehnică

  1. O dată cu achizitionarea oricărui program produs de Acces Soft, clientii nostri beneficiază de o lună de implementare gratuită;
  2. În această perioadă asigurăm servicii de asistentă tehnică si consultantă în mod gratuit. De asemenea, toate actualizările legislative si functionale se realizează fără nici o obligatie de plată din partea beneficiarului;
  3. Asistenta se realizează prin telefon, e-mail, la sediul furnizorului sau la sediul clientului, în acest caz clientul suportând doar cheltuielile de deplasare în perioada de implementare gratuită si asta doar dacă sediul beneficiarului este în afara judetului Constanta.

După perioada de o lună, Acces Soft oferă posibilitatea încheierii de contracte de asistentă tehnică . Există două tipuri de contracte:

  1. Contracte cu abonament platibile lunar, semestrial sau anual;
  2. Contracte fară abonament cu plata în functie de lucrarile realizate.

Valoarea contractelor de tip abonament se calculează în functie de: varianta monopost sau retea, numărul de statii si aplicatiile Acces Soft instalate. În contractele de tipul cu abonament, valoarea contractului acoperă toate actualizările legislative si functionale atât pentru versiunile monopost cât si pentru cele de retea,se asigura accesul la actualizarile aplicatiei (internet, email , CD sau la sediul clientului), accesul la informari periodice prin email si la asistenta telefonica sau la sediul clientului . De asemenea, se asigură interventiile de urgentă necesare pentru buna functionare a aplicatiilor Acces Soft. În cazul contractelor de tipul fără abonament obligatia de plată rezultă ca urmare a serviciilor realizate de furnizor: actualizări ale programelor, interventii de urgentă, inclusiv cheltuieli de deplasare acolo unde este cazul.

Servicii asigurate la implementare:

  • Analiza economică efectuată împreună cu specialistii beneficiarului;
  • Consultantă pentru configurarea datelor initiale;
  • Consultantă privind configuratia hardware atat la varianta monopost cât si retea;
  • Configurarea rapoartelor;
  • Recomandări privind aspecte ale modului de utilizare;
  • Asistentă tehnică pe parcursul implementării programelor Acces Soft.

Alte servicii asigurate de Acces Soft

  • Consultantă privind configuratiile hardware necesare functionării aplicatiilor Acces Soft;
  • Consultantă privind modificările legislative în domeniul economic si implicatiile acestora în functionarea sistemelor informatice Acces Soft;
  • Asistenta tehnică în domeniul sistemelor de operare si aplicatiilor software de firmă;
  • Consultantă privind functionarea echipamentelor hardware (calculatoare, imprimante, etc);
  • Configurarea retelelor de calculatoare.